FAQ - veelgestelde vragen

INHOUDSOPGAVE

1. - Bestelling
2. - Levering
3. - Retourneren
4. - Product bekijken
5. - Betaalmogelijkheden
6. - Contact


bestelling

Ik heb een bestelling geplaatst, maar waarom ontvang ik geen bevestiging van mijn bestelling?

Na bevestiging van de betaling via een van onze betaalopties, zal de bestelling in het bestelsysteem naar voren komen. Is de bestelling op een werkdag voor 15:00 uur besteld, dan zal de bestelling dezelfde dag in behandeling genomen worden. Je krijgt een mail met daarin de bevestiging van de bestelling. Soms komt het voor dat deze e-mail tussen de ongewenste e-mails komt te staan.



Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze bij nader inzien annuleren.

Om je bestelling te annuleren kun je het beste telefonisch contact met ons opnemen. Als je het artikel buiten kantoortijden wilt annuleren, dan kan je een e-mail sturen met daarin je bestelnummer en volledige naam. Je krijgt dan een bevestiging van je annulering.


levering

Wat is de levertijd van het een product?

Vrijwel alle producten zijn direct leverbaar en worden binnen 1-2 werkdagen verzonden. Echter, dit is niet het geval bij maatwerk en producten waarbij een andere leverdatum wordt aangegeven. Voor specifieke levertijden kun je met ons contact opnemen.

De bestelling is vandaag verzonden, wanneer kan ik het product verwachten?

Bestellingen die op een werkdag worden verzonden, worden vrijwel altijd de volgende dag geleverd. * Met uitzondering van zondag.*

Kan mijn bestelling op een door mij aangegeven dag afgeleverd worden?

Je pakket kan naar keuze op werkdagen en op zaterdag geleverd worden. Je kunt de gewenste datum aangeven in de opmerkingen van de bestelling of contact met ons opnemen over de gewenste datum.

Mijn product is vandaag aangeboden, maar ik was niet aanwezig om het pakket aan te nemen

Het pakket wordt een week vastgehouden op het depot van Packs. Je krijgt een niet-thuis kaart in je brievenbus om vervolgens een afspraak in te plannen met de bezorger. Mocht je hier niet op reageren, dan wordt de bestelling na een week retour afzender gestuurd.


Mijn product is zojuist aangeboden door de bezorger, maar beschadigd, wat te doen?

Wanneer de koerier je een beschadigd product aanbiedt is het aan te raden deze te weigeren. Neem vervolgens contact met ons op over de situatie.


retourneren

Het bestelde product voldoet niet aan mijn verwachtingen, kan ik het bestelde artikel retourneren?

Op de dag van de levering start de termijn van 14 dagen op zicht. Binnen deze termijn kun je het artikel retourneren. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van producten.


product bekijken

Ik heb een product gezien op de website, maar ik weet niet zeker of het bij mijn interieur past

Wij raden je aan om het product te bestellen om deze thuis te kunnen beoordelen. Op de dag van de levering start de termijn van 14 dagen op zicht. Mocht het product niet naar je verwachting zijn, dan kun je het product retourneren volgens de retourprocedure.

Ik wil het product graag op locatie bekijken, wanneer kan ik langskomen?

Je bent van harte welkom in onze showroom aan de Douwe Tammingawei 34 te Leeuwarden. Wij zijn op maandag tussen 13:00 - 18:00 uur geopend, dinsdag t/m vrijdag tussen 09:00 - 18:00 uur en op zaterdag tussen 12:00 - 17:00 uur. Mocht je specifiek voor een product komen, neem dan van tevoren met ons contact op over de voorraad van het betreffende product. 


betaalmogelijkheden

Welke betaalmogelijkheden zijn er beschikbaar bij de online bestellingen?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden mogelijk. Zo kun je betalen met iDEAL, PayPal en Afterpay. Voor de uitleg en overige informatie verwijzen wij je graag door naar onze betaalmogelijkheden.


Contact

Interieur05 
Douwe Tammingawei 34
8914 BK Leeuwarden
T: + 31 (0) 58 843 0755
E: info@vloerkledenloods.nl