INHOUDSOPGAVE

1 - Bestelling
2 - Levering
3 - Retourneren
4 - Product bekijken
5 - Betalen
6 - Contact
7 - Klachten
8 - Een bestelling plaatsen


1 - Bestelling

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar waarom ontvang ik geen bevestiging van mijn bestelling?

Na bevestiging van de betaling via een van onze betaalopties, zal de bestelling in ons bestelsysteem zichtbaar worden. Heb je besteld voor 17:00 uur, dan wordt deze dezelfde dag in behandeling genomen. Is het product op voorraad dan wordt deze ook dezelfde dag verstuurd. Je krijgt altijd een e-mail met daarin de bevestiging van je bestelling. LET OP: het komt geregeld voor dat deze e-mail tussen de ongewenste e-mails komt te staan.  

  • Ik heb een bestelling geplaatst, maar wil deze bij nader inzien annuleren.

Weet je het zeker? Jammer... Om je bestelling te annuleren kun je een e-mail sturen naar klantenservice@interieur05.nl of in dringende gevallen met ons bellen. Vermeld in de e-mail altijd je bestelreferentie (Voorbeeld: IADILNWC) en je volledige naam. Op werkdagen krijg je binnen 24 uur een bevestiging van je annulering. LET OP: het komt geregeld voor dat deze e-mail tussen de ongewenste e-mails komt te staan.


2 - Levering

  • Wat is de levertijd van jullie producten?

Vrijwel al onze producten zijn direct leverbaar en worden - mits op voorraad en besteld op werkdagen voor 17:00 uur - dezelfde dag verzonden. Echter, dit is niet het geval bij maatwerk en producten waarbij een andere leverdatum wordt aangegeven. Voor specifieke levertijden kun je met ons contact opnemen.

  • Mijn bestelling is vandaag verzonden, wanneer kan ik het product verwachten?

Bestellingen die op werkdagen door ons zijn verzonden, worden vrijwel altijd de volgende dag geleverd. * Met uitzondering van zondag.*

  • Kan mijn bestelling op een door mij aangegeven dag afgeleverd worden?

Vanzelfsprekend kan dat. Je pakket kan naar keuze op werkdagen en op zaterdag geleverd worden. Je kunt de gewenste datum aangeven in de opmerkingen van je bestelling of contact met ons opnemen over de gewenste datum door een e-mail te sturen naar klantenservice@interieur05.nl of in dringende gevallen met ons te bellen.

  • Mijn product is vandaag aangeboden, maar ik was niet aanwezig om het pakket aan te nemen. Wat nu?

Ieder niet afgeleverd pakket wordt een week vastgehouden op het depot van onze bezorgdienst 'Packs'. Op het niet-thuis kaartje in je brievenbus staat informatie voor het maken van een vervolgafspraak. Mocht je verder geen actie ondernemen, dan wordt de bestelling na een week retour afzender gestuurd. Voor verdere vragen over de bezorging van je bestelling kan je bellen met Packs.nl op het telefoonnummer: +31(0)88 804 0800

  • Mijn product is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Erg vervelend..  Het allerbeste wat je in zo'n (vervolg) situatie kunt doen is het beschadigde pakket weigeren. In dit geval gaat het pakket retour afzender en is het 100% duidelijk dat het product is beschadigd in het verzendproces. In het geval je het product hebt aangenomen en een beschadiging hebt geconstateerd, neem dan z.s.m. contact met ons op. Het beste is een e-mail sturen naar klantenservice@interieur05.nl met hierin een paar foto's van de beschadiging. Vermeld altijd je bestelreferentie (Voorbeeld: IADILNWC) en je volledige naam en telefoonnummer. We nemen daarna binnen 24 uur contact met je op en zorgen dat het wordt opgelost!


3 - Retourneren

  • Het bestelde product voldoet niet aan mijn verwachtingen, kan ik het bestelde artikel retourneren?

Jammer dat het product niet bevalt. Natuurlijk bieden wij de mogelijkheid om je product te retourneren. Na de dag van de levering start onze termijn van 14 dagen op zicht.. Binnen deze termijn kun je het artikel retourneren. Je kunt er voor kiezen je retour eerst schriftelijk aan ons te melden, binnen 14 dagen na levering. Vervolgens heb je nog 14 dagen de tijd om de bestelling retour te sturen. Klik hier voor meer informatie over het retourneren van producten.


4 - Product bekijken

  • Ik heb een product gezien op de website, maar ik weet niet zeker of het bij mijn interieur past. Wat nu?

Heel begrijpelijk. Wij raden in dit geval aan om het product te bestellen om deze thuis te kunnen beoordelen. Op de dag van de levering start de termijn van 14 dagen op zicht. Mocht het product niet naar je verwachting zijn, dan kun je het product retourneren volgens de retourprocedure.

  • Ik wil het product graag in het echt bekijken, kan dat?

Goeie keuze! Zo weet je precies of de kleuren overeenkomen met wat jij wil! Je bent van harte welkom in onze showroom aan de Douwe Tammingawei 34 te Leeuwarden. Onze showroom is op maandag gesloten, vanaf dinsdag tot en met zaterdag zijn wij geopend vanaf 10:00 uur t/m 17:00 uur.  Mocht je specifiek voor een product komen, neem dan van tevoren met ons contact op over de voorraad van het betreffende product. Zo voorkomen we teleurstellingen


5 - Betalen

  • Welke betaalmogelijkheden bieden jullie aan?

Er zijn verschillende betaalmogelijkheden mogelijk. Zo kun je betalen met iDEAL, PayPal en Afterpay. Voor de uitleg en overige informatie verwijzen wij je graag door naar onze betaalmogelijkheden.

Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.


6 - Contact

Interieur05 B.V.
Douwe Tammingawei 34
8914 BK Leeuwarden
T: + 31 (0) 58 843 0755
E: klantenservice@interieur05.nl

 

7 - Klachten

Heeft u een klacht over onze service of product? Ga naar onze klachtenpagina

8 - Een bestelling plaatsen

Wil jij weten hoe je een bestelling plaatst? ga naar https://vloerkledenloods.nl/bestellen-en-betalen en raadpleeg de informatie

 

 

 

© 2020 VloerkledenloodsDesigned by Studio Chris 10Developed by AndCode